26 Juli 2010

Tja Tja.
Det regnar, gräset är blött, det är kallt en riktig höst är det! Jag har SOMMARlov i nästan 3 veckor till, jag vill ha sol!
Jag och mina kusiner hade jättemycket planerat. Men så visade det sig att dom åker hem på söndag :( och vädret är fuuult. Det är helt galet att jag säger det här men "JAG VILL ÅKA HEM TILL STAN" men jag kan inte riskera det... Juli vädret kanske kommer tillbaka nästa vecka. Får hoppas det annars vet jag inte vad jag ska göra. Jag har inte badat mycket i år och det ångrar jag verkligen, så jag ska nog kanske imorgon vi får se fråga kusinerna om dom vill bada... inget slår bad i regnet, så man får ju passa på. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0